درخششی کهکشانی با ماشین ظرفشویی Glossy دوو

شستشوی ظروف به بهترین شکل ممکن، به طوری که تمام لکه‌های چربی از بین برود و هیچ خط و خشی به ظروف وارد نشود، به یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌ی افراد تبدیل شده‌است. امروزه به دلیل مشغله‌های بسیار زیادی که در سبک زندگی افراد دیده می‌شود، شستن ظروف به کاری خسته کننده و وقت گیر بدل شده‌است. اغلب اوقات ممکن است ظروف از شب گذشته باقی بماند و شستن آن‌ها به روز بعد موکول شود. اما روز بعد، ظرف‌های بیشتری روی هم دیگر جمع می‌شود و شستشوی ظروف تبدیل به کاری طاقت فرسا می‌شود. بنابراین همواره نیاز به شستشوی آسان و بی‌دردسر ظروف با استفاده از ماشین ظرفشویی احساس می‌شود. ماشین ظرفشویی Glossy دوو، راه حلی بی‌نظیر برای شستشوی هرچه بهتر ظروف شما است.

کافی است تا ظروف کثیف را داخل این ظرفشویی قرار دهید؛ درخشش کهکشانی ظروف پس از اتمام فرایند شستشو، شما را شگفت‌زده خواهد کرد. در ادامه‌ی این محتوا همراه ما باشید تا به معرفی کامل این محصول و امکانات و ویژگی‌های آن بپردازیم.
ضمنا جهت مشاهده‌ی ویژگی‌ها و سایر مشخصات این محصول، حتما صفحه‌ی ماشین ظرفشویی Glossy را مشاهده بفرمایید.

 

معرفی کلی ماشین ظرفشویی Glossy دوو

ماشین ظرفشویی گلوسی دوو، با بالاترین درجه کیفیت در شستشوی ظروف، درخشندگی کهکشانی را به ظروف شما هدیه می‌دهد. تمامی ظروف با هر نوع کثیفی و آلودگی، پس از یک دور شستشو در ماشین ظرفشویی Glossy دوو، به درخشندگی و زیبایی روز اول خود باز خواهند گشت.

ماشین ظرفشویی گلوسی دوو، با ظرفیت شستشوی 12 نفره، 6 برنامه مجزا و منحصر به فرد برای شستشوی ظروف مختلف، آرامش خاطر را برای داشتن ظروفی پاکیزه و درخشان به ارمغان می‌آورد. طراحی شیک و بی‌نظیر این ماشین ظرفشویی به نحوی می‌باشد که با دکوراسیون آشپزخانه منزل شما هماهنگی کاملی ایجاد می‌کند. از سایر قابلیت‌های ویژه‌ی این ماشین ظرفشویی، به مصرف بهینه انرژی آن می توان اشاره کرد. این ماشین ظرفشویی دارای رتبه انرژی با گرید A++ می‌باشد و در مصرف برق صرفه جویی قابل توجهی می‌شود. علاوه بر مصرف بهینه برق، مصرف آب در این دستگاه فوق العاده کم می‌باشد و تنها با 10 لیتر، تمامی ظروف شما همانند روز اولشان پاکیزه و تمیز می‌شود.

شما می‌توانید تمام تنظیمات این ماشین ظرفشویی را به سادگی با استفاده از صفحه نمایش LED لمسی به راحتی کنترل کنید و تنظیمات مربوط به برنامه شستشو را متناسب با نوع ظروفی که می‌خواهید شستشو دهید، تنظیم نمایید. ماشین ظرفشویی Glossy مجهز به قفل کودک و سیستم عیب‌یابی هوشمند می‌باشد. این دستگاه با دو طبقه مجزا برای شستشوی ظروف، پاسخگوی نیاز تمام اعضای خانواده می‌باشد. با توجه به موارد فوق، ماشین ظرفشویی Glossy دوو برای خانواده‌های متوسط و پر جمعیت انتخاب فوق‌العاده‌ای می‌باشد.

 

معرفی ویژگی‌های ماشین ظرفشویی Glossy

ماشین ظرفشویی Glossy، با ظرفیت شستشوی 12 نفره، برخورداری از 6 برنامه شستشوی مختلف، ظرف‌های شما را به بهترین شکل ممکن شستشو می‌دهد و درخشش کهکشانی را به ظروف شما هدیه می‌دهد. در ادامه‌ی این محتوا، قصد داریم به معرفی تکنولوژی‌ها و ویژگی‌های بکاررفته در ماشین ظرفشویی Glossy دوو بپردازیم.

 

طراحی شیک و ارگونومیک ماشین ظرفشویی Glossy دوو

ماشین ظرفشویی Glossy با طراحی جذاب، منطبق با سبک مدرن زندگی خانواد‌های ایرانی می‌باشد. در طراحی این محصول از رنگ های سفید و طرح استیل استفاده می‌شود که هماهنگی کامل را با آشپزخانه منزل شما و دکوراسیون داخلی آن ایجاد می‌کند.

از نظر طراحی داخلی، دستگاه شامل دو طبقه‌ی مجزا جهت شستشوی ظروف شما می‌باشد که پاسخگوی نیاز شستشوی ظروف شما و سایر اعضای خانه می‌باشد.

 

صفحه نمایش LED ماشین ظرفشویی Glossy

به لطف صفحه نمایش LED لمسی ماشین ظرفشویی Glossy دوو، دسترسی کامل به تمام برنامه‌های شستشو و سایر امکانات موجود در محصول را خواهید داشت. شما می‌توانید از طریق این صفحه نمایش به کنترل سایر تنظیمات نیز دسترسی داشته باشید.

 

مصرف بهینه انرژی ماشین ظرفشویی

ماشین ظرفشویی Glossy دوو با رتبه مصرف انرژی A++ در مصرف برق منزل شما صرفه جویی می‌کند. علاوه بر این با میانگین مصرف 10 لیتر آب به ازای هر سری شستشو، تمامی ظروف شما را با کمترین میزان آب مصرفی شستشو می‌دهد.

 

قابلیت شستشوی سریع ماشین ظرفشویی Glossy

به لطف قابلیت شستشوی سریع یا Fast این محصول، شما می توانید در سریع ترین زمان ممکن به شستشوی کامل کلیه ظروف خود بپردازید. این برنامه مناسب ظروفی هستند که تنها مقداری کثیف می باشند و نیازمند مدت زمان طولانی برای شستشو نیستند. این برنامه برای شستشو روزمره ظروف خانواده پس از صرف غذا بسیار کارآمد است. این روش با کاهش مدت زمان شستشو، میزان مصرف آب و برق را کاهش می‌دهد.

 

شستشوی انواع ظروف با قابلیت General ماشین ظرفشویی

پس از هر وعده غذایی و برای شستشوی روزمره ظروف شما می توانید از حالت شستشوی General استفاده کنید. این حالت برای شستشوی انواع ظروف با میزان کثیفی متوسط مناسب می‌باشد.

 

حالت شستشو Intensive ماشین ظرفشویی Glossy

قابلیت شستشوی Intensive برای شستشوی ظروف بسیار کثیف می‌باشد. اگر ظروف خیلی کثیف باشند و غذا روی سطح آن ها چسبیده و خشک شده باشد، استفاده از این قابلیت بهترین راه شستشوی آن‌ها می‌باشد. بهترین راه برای شستشوی قابلمه‌ها و ماهیتابه‌ها، استفاده از این قابلیت می‌باشد.

 

قابلیت پیش شستشو یا Rinse & Hold

از این قابلیت برای زمانی استفاده می‌شود که میزان غذاهای خشک‌شده روی ظرف زیاد می‌باشد. شستشوی این گونه ظرف ها امری دشوار می‌باشد. بنابراین این ظروف باید قبل از فرایند شستشوی اصلی، مدتی در معرض آب و مواد شوینده قرار بگیرند. این قابلیت برای نرم کردن کلیه جرم‌های سخت روی سطوح ظروف به کار می‌آید و آن‌ها را برای فرایند شستشوی اصلی آماده می‌سازد.

 

برنامه شستشوی ECO ماشین ظرفشویی Glossy

واژه‌ی ECO بکار رفته در این قابلیت مخفف کلمه Economic به معنای اقتصادی می‌باشد. قابلیت شستشوی ECO، برای شستن ظروف با میزان کثیفی متوسط و با کمترین میزان مصرف آب و انرژی می‌باشد. این قابلیت در طول زمان، کاهش هزینه‌های آب و برق مصرفی را در پی‌خواهد داشت.

 

قابلیت شستشوی ظروف با تاخیر Delay

گاهی اوقات زمانی فرا می رسد که شما می خواهید در ساعت های خاصی از شبانه روز به شستشوی ظروف خود بپردازید. قابلیت تاخیر (Delay) این امتیاز را برای شما فراهم می کند که شستشوی ظروف خود را به مدت حداکثر 12 ساعت به تاخیر بیاندازید. به طور مثال، هنگامی که شما می‌خواهید ظروف ناهار و شام را در انتهای شب تمیز کنید و منتظر هستید که ماشین ظرفشویی تا بعد از صرف شام پر شود، این قابلیت، فوق العاده کاربردی خواهد بود. شما زمان سنج این قابلیت را فعال می‌کنید و در زمانی که معین کردید ماشین ظرفشویی گلوسی، شروع به شستشوی ظروف شما می‌کند.

 

قابلیت تنظیم ارتفاع سبد ماشین ظرفشویی Glossy

برای قراردادن ظروف بلندی همچون دیس، زودپز و انواع ماهیتابه‌ها و قابلمه‌ها، این قابلیت وجود دارد که ارتفاع سبد بالایی را تغییر بدهید و روی ارتفاع دلخواه و متناسب با اندازه‌ی ظروفی که می‌خواهید شستشو دهید، قرار دهید.

1 نظر در "درخششی کهکشانی با ماشین ظرفشویی Glossy دوو"
  • I visited many sites however the audio quality for audio
    songs existing at this web page is actually fabulous.

شما هم میتوانید نظری در مورد این مقاله بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *